مجموعه زیبای 6 فیلم سینمایی ناروتو شیپودن

کارتون زیبا و جذاب

ناروتو Naruto نام یک مجموعه  پرطرفدار است از ماساشی کیشیموتو که از روی آن یک مجموعه انیمیشن  هم ساخته شده‌است.

 سری اول انیمهٔ ناروتو شامل ۲۲۰ قسمت است. سری دوم این مجموعه با نام ناروتو شیپودن از تاریخ  ۲۰۰۷ به این‌طرف در حال پخش است.

 

قیمت:8000 تومان

تعداد:3dvd

 

 

شخصیت اصلی این داستان نوجوان و پر شر و شور به نام ناروتو اوزوماکی می باشد که تلاش دارد توجه و احترام اطرافیانش را نسبت به خود جلب کند. بزرگ‌ترین آرزوی وی این است که روزی هوکاگه (بالاترین مقامی که یک نینجا ) شود.

داستان:
۱۲ سال پیش از شروع داستان، موجودی شرور و افسانه‌ای 
(روباهی با ۹ دم) به نام کیوبی  به کونوها حمله می‌کند. چهارمین هوکاگه با استفاده از یک طلسم و جادو و فدا  کردن خود موفق می‌شود کیوبی را داخل بدن ناروتوی که تازه متولد شده بود  زندانی کند.

 

 

 

در ابتدا ناروتو بدترین شاگرد مدرسهٔ نینجاها است؛ اما با تلاش بسیار  قدرت‌ خودش را زیاد می کند و بالاخره درسش را تمام می کند. پس از اتمام تحصیلات، نینجاهای مبتدی تقسیم به گروه‌های سه نفره می‌شوند. ناروتو نیز به همراه بهترین شاگرد مدرسه ساسوکه  و ساکورا هارونو  در یک گروه قرار می‌گیرند.  کاکاشی هاتاکه یکی از بهترین نینجاهای کونوها  تربیت انها را بر عهده می گیرد (که همیشه ماسکی بر صورت دارد)

 

ناروتو پسری یتیم است و اکثر مردم  کونوها او را همان کیوبی می‌بینند و از اومتنفر هستند . بنا به فرمان هوکاگهٔ سومکسی  حق ندارد در موارد اتفاق افتاده  مربوط به حملهٔ کیوبی سخنی بگوید؛به همین خاطر همسالان ناروتو چیزی در این مورد نمی‌دانند. با این وجود به‌علت رفتار بد  بزرگسالان واثراتی که این رفتار بر روی فرزندانشان می گذارد ، ناروتو دوران کودکی خود را بدون هیچ  رابطهٔ ای صمیمانه و دوستانه طی می‌کند.در  نتیجه  ناروتو برای جلب توجه مردم  دست به انواع  شیطنت و خرابکاری می‌زند.

 

قیمت:8000 تومان

تعداد:3dvd



منبع:redgol.ir